Speranța nu ține loc de strategie !


Ați luat decizia de a vinde sau închiria o proprietate pentru că urmariți anumite planuri sau obiective personale: poate doriți să cumparați o altă proprietate, aveți cheltuieli urgente, probleme de sănătate sau o oportunitate extraordinară de investitii.

Atingerea obiectivelor dumneavoastră va depinde de găsirea echilibrului dintre două variabile care tind să fie direct proportionale: prețul obținut si timpul necesar pentru găsirea unui cumpărător. Nu uitați însă că acest echilibru nu poate fi atins la un nivel satisfăcător decât atunci când oferta dumneavoastră este cunoscută de cât mai mulți potențiali cumpărători. În caz contrar singura soluție pentru a vinde va fi scăderea prețului pănă la nivelul la care realizarea obiectivelor dumneavoastră este compromisă.

Scopul este să găsiți acel cumparator pentru care nu este important atât prețul cât anumite caracteristici unice care individualizează orice proprietate: locația, utilitatea, calitatea etc. Acest cumpărator există ! Asigurați-vă că el va putea găsi oferta dumneavoastră cât mai ușor și investiți în promovarea acesteia !


piatraonline.ro%20

Piata imobiliara a devenit… o loterie ! 


Nu este un secret că lichiditatea a „secat” pe piața imobiliară și fiecare ofertă este în competiție cu alte mii de oferte. Cumpărătorii motivați și solvabili sunt puțini, iar o ofertă care nu este promovata va ramâne pur și simplu neobservată printre milioanele de anunțuri publicate în ziare și pe internet.

Conform unor site-uri de specialitate în fiecare lună sunt publicate peste 40 de mii de oferte imobiliare noi iar numărul de oferte active aflate pe piată depașește 110 mii. Șansele teoretice ca o ofertă să găsească cererea sunt prin urmare de aproximativ 36 % dar aceasta este doar o medie.

Șansa reală poate fi mai mare sau mai mică, iar diferența o poate face doar promovarea ofertei. Pentru că în lipsa promovării șansele ca o ofertă să-și găsească cererea sunt  la fel de mici ca șansele de a câștiga la loterie… fără să cumpărați bilet 🙂


Citiți și:

10 MOTIVE pentru a vinde sau închiria fără intermediari

10 SFATURI pentru a vinde sau închiria fără intermediari

Trebuie să investesc în promovarea ofertei?

Am o ofertă. Cum o promovez ?

Ce înseamna F.S.B.O.?

5 Sfaturi Pentru a Identifica Pretul Corect in Imobiliare

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Autentificare




Înregistrare




Resetează parola

Te rog introdu numele tău de utilizator sau adresa de email, vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.