Nu publicaţi un anunţ, promovaţi o ofertă !

În condițiile pieței imobiliare de astăzi nu este realist să așteptați găsirea unui cumpărător (sau chiriaș) fără a investi în promovarea ofertei dumneavoastră. Dacă o carte poate fi ascunsa  cel mai bine într-o bibliotecă, probabil că la fel de bine puteți ascunde oferta dumneavoastră prin publicarea unui anunț într-un ziar sau pe un site de anunțuri gratuite.

Portalurile de anunțuri gratuite publică milioane de anunțuri și pot avea milioane de vizitatori. Ceea ce contează pentru pentru a găsi un cumpărător nu este  traficul total al portalului ci numărul de vizualizări pe care-l obține oferta dumneavoastră.

Pentru a obține rezultatul pe care-l doriți  nu este suficient să publicați o ofertă așteptând să apară… un fraier. Vom fi foarte sinceri: dacă asta este strategia dumneavoastră noi credem că vă pierdeți timpul… iar cu timpul… veți pierde tot mai mulți bani!

photosetup.ro

Construiţi o campanie de promovare!

Este greu să ne imaginăm astăzi o campanie de promovare fără o pagină de internet sau chiar un site dedicat.
Orice cumpărător va avea grijă să se informeze în detaliu înainte de a lua o decizie de cumpărare, fie că este vorba de o asigurare RCA, o vacanță sau chiar o simplă tigaie 🙂

Asiguraţi-vă că oferta dumneavoastră are o pagină dedicată cu un conţinut relevant şi atractiv: informaţii detaliate, fotografii expresive, localizare corectă pe harta satelit, eventual tur virtual sau prezentare video. Nu uitaţi să evidenţiaţi oferta dumneavoastră folosind gama de Opțiuni Premium disponibile pentru abonaţii înregistraţi!

Pagina dedicată ofertei dumneavoastră primeşte o adresă URL relevantă pentru motoarele de căutare. Folosiți-vă  imaginația  pentru a construi  o campanie de promovare online și off-line utilizând acestă pagină ca punct de plecare.

Trebuie să ştiţi că adesea cumpărătorul ideal se aseamănă cu dumneavoastră ! Statisticile arată că au mai multe șanse de finalizare tranzacțiile între persoane cu același profil de venituri, avere, educație sau locație geografică. Prin urmare cea mai buna strategie este promovarea ofertei dumneavoastră începând cu cei apropriați: rude, colegi, vecini, prieteni reali sau virtuali.

Salvaţi şi trimiteți prin e-mail versiunea PDF  a paginii (împreună cu  link-ul URL) către toate contactele dumneavoastră de email  (și rugați-vă prietenii să-l transmită mai departe). Distribuiţi adresa URL a ofertei prin intermediul conturilor preferate de social media.

Printați o versiune pe hârtie a ofertei și distribuiți-o în cat mai multe exemplare în zona dumneavoastră: prin afișare, ca flyer,  în cutiile poştale, la panoul de anunțuri din supermarket etc.

Publicaţi anunţuri în ziare sau alte publicaţii locale şi menţionaţi adresa URL a ofertei alături (sau în loc)  de numărul de telefon!

Comandaţi şi afişaţi un banner cu anunţul ” DE VÂNZARE” şi menţionaţi adresa URL a ofertei alături (sau în loc)  de numărul de telefon!

carturesti.ro%20

A fi sau a nu fi  pe Google ?

99 % din căutările  pentru o cumpărarea sau închirierea unei proprietăţi încep pe internet  iar aproape toate căutările pe internet  încep şi se termină într-un motor de căutare, cel mai adesea atotputernicul Google.

Se spune că dacă eşti pe prima pagina în rezultatul căutărilor Google banii vin de la sine. Probabil că este adevărat de vreme ce Google a ajuns să valoreze 870 de miliarde de dolari !

Se știe că motoarele de căutare iubesc cuvintele cheie, adică acele cuvinte care vor fi tastate de un internaut în fereastra motorului de căutare. Aveți grijă ca în titlul și în corpul ofertei dumneavoastră să se regăsească mai ales acele cuvinte  care s-ar putea afla în mintea unui potențial cumpărător. De exemplu este mai util ca titlul ofertei sa includă cuvintele „Apartament 3 camere decomandat Lacul Tei” în loc de „Ocazie Unica, Pentru pretenţioşi, Finisat  Lux, mobilat Mobexpert”  (nimeni nu caută așa ceva pe Google !)

Se mai știe ca motoarele de căutare iubesc link-urile, mai ales atunci când sunt multe! Publicați link-ul cu adresa URL a ofertei dumneavoastră oriunde aveți posibilitatea în lumea virtuală: bloguri, forumuri, pagini personale și…da, site-uri de anunțuri gratuite.

Un anunț pe un site de anunțuri gratuite nu înseamna nimic! Același anunț se va diferenția de anunțurile publicate de intermediari și va fi imediat remarcat dacă este însoțit de link- ul cu adresa URL  a ofertei dumneavoastră pe site-ul OferteProprietari.Ro.
O combinație reușita de cuvinte cheie și promovare intensiva a adresei URL  pot aduce o oferta pe prima pagina a căutărilor Google în câteva zile!

Utilizaţi instrumentele folosite de profesionişti !

Puneţi oferta dumneavoastră  pe prima pagină a căutărilor Google chiar astăzi: comandaţi o campanie PPC (pay per click)  Google Adwords!

În România au fost raportate 10 miloane de conturi Facebook, respectiv aprope 50 % din populația activă a țării. De ce sa nu vă promovaţi oferta pe cea mai populară reţea de socializare din lume.

Promovaţi pagina ofertei dumneavoastră simultan pe sute de site-uri de anunţuri gratuite ! Alegeți un pachet de promovare premium care asigură expunere maximă și rezultate măsurabile pentru oferta dumneavoastră !

Citiți și:

De ce este important ca oferta mea să fie promovată ? 

10 MOTIVE pentru a vinde sau închiria fără intermediari

10 SFATURI pentru a vinde sau închiria fără intermediari

Trebuie să investesc în promovarea ofertei?

Ce înseamna F.S.B.O.?

5 Sfaturi Pentru a Identifica Pretul Corect in Imobiliare

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Autentificare




Înregistrare




Resetează parola

Te rog introdu numele tău de utilizator sau adresa de email, vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.