Nu publica un anunţ, promovează o ofertă!

În condițiile pieței imobiliare de astăzi nu este realist să te aștepți la găsirea unui cumpărător (sau chiriaș) fără a investi în promovarea ofertei tale.

Dacă o carte poate fi ascunsă  cel mai bine într-o bibliotecă, probabil că la fel de bine îți poți ascunde oferta prin publicarea unui anunț într-un ziar sau pe un site de anunțuri gratuite.

Portalurile de anunțuri gratuite publică milioane de anunțuri și pot avea milioane de vizitatori.

Dar pentru a găsi un cumpărător nu contează  traficul total al portalului ci numărul de vizualizări care ajung pe pagina ofertei tale.

În orice caz, pentru a obține rezultatul pe care-l dorești nu este suficient să publici o ofertă așteptând să apară….un fraier.

Vom fi foarte sinceri: dacă asta este strategia ta noi credem că-ți pierzi timpul… iar cu timpul vei pierde și destul de mulți bani!

photosetup.ro

Construiește o campanie de promovare!

Este greu să ne imaginăm astăzi o campanie de promovare fără o pagină de internet sau chiar un site dedicat.
Orice cumpărător va avea grijă să se informeze în detaliu înainte de a lua o decizie de cumpărare, fie că este vorba de o asigurare RCA, o vacanță sau chiar o simplă tigaie.

Asigură-te că oferta ta are o pagină dedicată cu un conţinut relevant şi atractiv: informaţii detaliate, fotografii expresive, localizare corectă pe harta satelit, eventual tur virtual sau prezentare video.

Ai grijă ca pagina ofertei să conțină o descriere și cuvintele cheie relevante pentru motoarele de căutare fiind indexată de acestea în timp real.

Folosește-ți  imaginația  pentru a construi  o campanie de promovare online și off-line utilizând ca punct de plecare pagina de internet dedicată ofertei tale.

Statisticile arată că au mai multe șanse de finalizare tranzacțiile între persoane cu același profil de venituri, avere, educație sau locație geografică.

Prin urmare cea mai buna strategie este promovarea ofertei tale începând cu cei apropriați: rude, colegi, vecini, prieteni reali sau virtuali.

Distribuie adresa URL a paginii ofertei prin intermediul conturilor preferate de social media. dar și prin e-mail șau WhatsApp.

Printează o versiune a ofertei pe care o poți distribui ca flyer în cutiile poştale, la panoul de anunțuri din supermarket etc.

Comandă şi afișează un banner cu anunţul ” DE VÂNZARE” și codul QR cu adresa paginii ofertei alături de numărul de telefon!

A fi sau a nu fi  pe Google ?

99% dintre căutările pentru cumpărarea sau închirierea unei proprietăţi încep pe internet iar aproape toate căutările pe internet  încep şi se termină într-un singur motor de căutare: atotputernicul Google.

Se spune că dacă eşti pe prima pagina în rezultatul căutărilor Google banii vin de la sine. Probabil că este adevărat de vreme ce valoarea Alphabet Inc (Google) a depășit o mie de miliarde de dolari SUA.

Se știe că algoritmii motoarelor de căutare iubesc cuvintele cheie, adică acele cuvinte care vor fi tastate de utilizator în fereastra motorului de căutare.

Ai grijă ca în titlul și în corpul ofertei tale să se regăsească mai ales acele cuvinte  care s-ar putea afla în mintea unui potențial cumpărător.

De exemplu este mai util ca titlul ofertei sa includă cuvintele „Apartament 3 camere decomandat Lacul Tei” în loc de „Ocazie Unica, Pentru pretenţioşi, finisat  Lux, mobilat Mobexpert”  (nimeni nu caută așa ceva pe Google).

Se mai știe ca motoarele de căutare iubesc link-urile, mai ales atunci când sunt multe! Publicați link-ul cu adresa URL a paginii ofertei dumneavoastră oriunde aveți posibilitatea în lumea virtuală: bloguri, forumuri, pagini personale sau chiar pe site-uri de anunțuri gratuite.

Asigură-te ca pagina ofertei tale a ajuns în indexul Google și are o vizibiltate corespunzătoare în rezultatul căutărilor pe internet.

powerlaptop.ropowerlaptop.ro

Dar în Social Media?

În ultimii ani am văzut cum postări virale în social media pot schimba guverne și crea sau distruge averi uriașe.

Fie că ne place sau nu, prezența pe Facebook, Instagram sau Twitter a devenit obligatorie pe cele mai importante branduri din lume.

De ce această regulă nu ar fi valabilă și pentru oferta dumneavoastră imobiliară?

Utilizează instrumentele folosite de profesionişti !

Pachetele de promovare Premium disponibile pe OferteProprietari.ro vă aduc la îndemână instrumente de promovare puternice, folosite de profesioniști: optimizare SEO în pagina ofertei, trimitere manuală în indexul Google sau reclame plătite Facebook Ads.

Transformă chiar azi pagina ofertei tale într-un instrument de promovare eficient.

Citiți și:

De ce este important ca oferta mea să fie promovată ? 

10 MOTIVE pentru a vinde sau închiria fără intermediari

10 SFATURI pentru a vinde sau închiria fără intermediari

Trebuie să investesc în promovarea ofertei?

Ce înseamna FSBO ?

5 Sfaturi Pentru a Identifica Pretul Corect in Imobiliare

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Autentificare


Înregistrare


Resetează parola

Te rog introdu numele tău de utilizator sau adresa de email, vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.

Puneți o întrebare
1
Vă putem ajuta?
Scan the code
Vă putem ajuta?